Őszinte vallomás tőlem a világnak ...♥

2019.05.31

A mai napon 3 éve, hogy elhagytam a biztonság kapuit és felmondtam az első és addigi egyetlen munkahelyemen!!
2016. május 31. Mindig is emlékezetes nap marad az életemben, számos más emlékezetes nap, és meghatározó pillanat mellett!
Akkor még fogalmam sem volt, hogy mi vár rám. Egyetlen egy dolog vezérelt és vitt előre (néha visszagondolva lehet eszetlenül :D ), amibe beleálltam teljes makacsságommal, vakmerőséggel és elszántsággal, hogy valóra váltom az álmaimat, azokat az álmokat, amik bennem halkan mindig is suttogtak...
Hogy mik ezek az álmok? Számomra ezek jelentik a boldogságot. Egy szeretettel teli egymást támogató családban élni, és olyan munkát végezni, ami által szebb, több és jobb lesz a világ!☯

Hiszek a jóban, az alapvető értékekben, az egyszerűségben, amik úgy láttam oly kevés teret kaptak az emberek életében. Ez nagy nehézséget is adott ahhoz is, hogy egyáltalán érvényesüljek....
3 év, oly sok időnek tűnhet, és tulajdonképpen az is volt. Megélni az is volt. Főleg, amikor a percek óráknak tűntek, amikor a kilátástalanság már már mérhetetlenül átvette felettem az uralmát, és amikor ennek a következményeképpen a fizikai tünetek megszűnését vártam, és csak vártam és vártam...

Ma ezt élem. Az álmaimat, a saját álmaimat, és mondhatom azt, hogy ez sokkal jobb, mint a filmekben, vagy ahogy azt valaha elképzletem. Ez a valóság, az én valóságom, amit saját magam teremtettem meg belülről a szívem halk szavából. Ha egy dolgot kellene kiemelni, hogy mire vagyok a legbüszkébb az elmúlt 3 évben, az az, amit a legnehezebben is éltem meg a változásban és a fejlődésben. Hogy mindezt teljesen egyedül (óriási nagy érzelmi és sokszor fizikai magányban) valósítottam meg...
Nagyon sokszor küzdöttem ezzel, a belső magány érzésével, amin néha magam sem tudom, hogy milyen képességemnek köszönhetően sikerült felülkerekednem. Felülkerekedtem. Nem csak a magányon, hanem önmagamon is, a saját határaimon, számtalanszor, hogy mindaz, amit megáldomtam valóra váljon! 

A jövő az én szememmel: a szívem belső hangját hallva, képeit látva és érzéseim mélyen átélve az, hogy ma már megvan minden, amire vágytam, és mindezt mérhetetlenül nagy boldogságban és szabadságban élem, megélem, és átélem..... és úgy érzem, hogy még csak most kezdődik minden, az út, az új út, az útnak egy új szakasza, szeretetben, békességben, támogatásban, alap értékekkel, és harmóniában. Együtt szívből élve! :)

#Önmegvalósítás #Lélekcoaching #Hivatás #Tudatosság #Értékek#Önismeret #Együtt #Álmok #Valóság #Út #Aszívhangja #Szívbőlélek

© 2018 MALANCSIN VIKTÓRIA Lélekcoaching
68477053-1-28 
Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el